مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-21ورزشي

حذف و اضافه 6 بازیکن در تیم ملی امید ظرف 12 ساعت!


در حالی که مهدی مهدوی کیا صبح دیروز 25 بازیکن را به تیمش فراخوانده بود، بعد از 12 ساعت در اتفاقی عجیب فهرصت 23 نفره دیگری را با اندکی تغییر منتشر کرد! - در حالی که مهدی مهدوی کیا صبح دیروز 25 بازیکن را به تیمش فراخوانده بود، بعد از 12 ساعت در اتفاقی عجیب فهرصت 23 نفره دیگری را با اندکی تغییر منتشر کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعاتی دیگر برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راهی تاجیکستان می شود و طی روزهای سوم تا نهم آبان به ترتیب با نپال، لبنان و تاجیکستان رو به رو می شود تا مجوز حضور در دور نهایی این مسابقات در ازبکستان را به دست آورد.

صبح روز پنج شنبه مهدوی کیا به همین منظور 25 بازیکن را به تیم ملی ایران فراخواند که این بازیکنان باید با برگزاری هفته اول لیگ برتر خودشان را به تیم ملی معرفی می کند اما در همین اوضاع و احوال انتقاداتی از سوی برخی از تیم ها صورت گرفت و برخی بازیکنان ادعا کردند که به تیم ملی نمی آیند.

بعد از این اتفاقات، مهدوی کیا بدون اینکه اردو یا تمرینی را برگزار کرده باشد، ساعت 21 (9 شب) فهرست دیگری برای اعزام به تاجیکستان اعلام کرد که این بار فهرست 25 نفره او با 6 تغییر همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف و اضافه 6 بازیکن در تیم ملی امید ظرف 12 ساعت!

حذف و اضافه 6 بازیکن در تیم ملی امید ظرف 12 ساعت!