مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-21اقتصادي

4 هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف در همدان ضبط شد


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از ضبط 4 هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی توسط بازرسان دامپزشکی ملایر خبر داد.

- محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از ضبط 4 هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی توسط بازرسین دامپزشکی ملایر خبر داد و اظهار کرد: در راستای صیانت از بهداشت و سلامت عمومی جامعه و تلاش برای تحقق شعار نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره، بازرسان بهداشتی دامپزشکی استان در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر فعالیت خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه این تلاش ها در راستای نظارت بر مراحل تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی سالم است گفت: 4 هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف و 50 بشکه چربی آب شده به علت غیر بهداشتی بودن و نگهداری در شرایط نامناسب در یک واحد دامداری کشف و با دستور دادستان شهرستان توقیف شد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه مقصد این محموله استانی دیگر بود اما در ملایر تخلیه شده بود گفت: حفظ و ارتقای بهداشت عمومی جامعه یکی از وظایف مهم و مورد توجه دامپزشکی است.

وی با بیان اینکه چشمان بازرسان دامپزشکی باز است و به متخلفین عرصه بهداشت عمومی جامعه اجازه به خطر انداختن سلامت جامعه را نمی دهد افزود: در 6 ماهه ابتدای امسال 46 هزار مورد بازرسی از اماکن عرضه مواد خام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف در همدان ضبط شد

4 هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف در همدان ضبط شد