مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-21اجتماعي

آماده باش اکیپ های راهداری زمستانی در محورهای هراز و فیروزکوه


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره بارش برف و تگرگ پاییزی در ارتفاعات و محورهای کوهستانی از آماده باش اکیپ های راهداری زمستانی در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

- ، از اولین بارش برف و تگرگ پاییزی همراه با باد شدید و کولاک در ارتفاعات کوهستانی و محورهای کوهستانی استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طی این بارش ها ارتفاعات سفید پوش شده است.

مصدقی افزود: در حال حاضر اکیپ های راهداری زمستانی در حوزه شمال و شرق استان تهران با ماشین آلات خاص اعم از نمک پاش های مکانیزه و برف روب در حوزه راهداری های شمیرانات - پردیس و رودهن - دماوند - فیروزکوه ضمن آماده باش کامل جهت برقراری تردد ایمن و روان در جاده ها در حال انجام عملیات شن و نمک پاشی و برف روبی می باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران بیان داشت: جاده ها در حوزه های مذکور در حال حاضر لغزنده و پدیده مه گرفتگی در گردنه ها را هم شاهد هستیم.

وی عنوان داشت: هم اکنون در محور فشم -زردبند، محور دماوند -فیروزکوه شاهد بارش خفیف و پراکنده باران و در محور هراز شاهد بارش خفیف و پراکنده برف هستیم و از همه رانندگان می خواهیم به علت لغزنده بودن جاده جانب احتیاط را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اکیپ های راهداری زمستانی در محورهای هراز و فیروزکوه

آماده باش اکیپ های راهداری زمستانی در محورهای هراز و فیروزکوه