مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-21ورزشي

بیانیه هیأت فوتبال قائم شهر در مورد حضور خبرنگاران و عکاسان در ورزشگاه


بعد از حواشی ایجاد شده درباره ممانعت از حضور خبرنگاران در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور، هیأت فوتبال در این خصوص بیانیه ای صادر کرد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی بعد از درج خبری از سوی خبرگزاری فارس با عنوان ( بی برنامگی برای ورود خبرنگاران به استادیوم مسابقات لیگ برتر/ هیأت فوتبال مازندران و سازمان لیگ پاسخ دهند ) و بازتاب گسترده این موضوع در سطح کشور، هیأت فوتبال قائمشهر و رییس هیأت فوتبال مازندران در این خصوص واکنش نشان دادند.

متن بیانیه هیأت فوتبال قائمشهر به شرح ذیل می باشد: در حین برگزاری بازی نساجی ـ فجرسپاسی، مشکلاتی برای برخی خبرنگاران عزیز برای ورود به ورزشگاه پیش آمده که بر خود لازم می دانیم توضیحاتی در این رابطه ارائه دهیم.

بر اساس آیین نامه سازمان لیگ فوتبال ایران، ورود خبرنگاران به ورزشگاه ها به دلیل شرایط وجود ویروس و یگان ویژه قرار داده می شود اجازه ورود به ورزشگاه دارند.

در جلسه هماهنگی شب قبل بازی نساجی ـ فجرسپاسی، رضا درویشی رییس هیأت فوتبال قائم شهر با توجه به جابه جایی مأموران، بابت ورود و خروج افراد تذکرهای لازم را دادند.

در عکس منتشر شده، عوامل برنامه های تلویزیونی، مدیران عامل و همراهان دو تیم، عوامل برگزاری بازی، افراد هیأت پزشکی ورزشی کشور، تدارکات و مربیان و آنالیزورهای دو تیم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هیأت فوتبال قائم شهر در مورد حضور خبرنگاران و عکاسان در ورزشگاه

بیانیه هیأت فوتبال قائم شهر در مورد حضور خبرنگاران و عکاسان در ورزشگاه