مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-21اقتصادي

4250 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی گفت: امیدواریم در مبحث نوسازی تاکسی ها فرسوده تا پایان سال جاری بتوانیم به هدف نوسازی 10 هزار تاکسی برسیم و این تعداد تاکسی فرسوده نوسازی و تحویل متقاضیان شود.

- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشوری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 4250 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی و تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مرتضی ضامنی گفت: امیدواریم در مبحث نوسازی تاکسی ها فرسوده تا پایان سال جاری بتوانیم به هدف نوسازی 10 هزار تاکسی برسیم و این تعداد تاکسی فرسوده نوسازی و تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: از ابتدای شروع نوسازی ناوگان تاکسیرانی (سال1395) طبق مصوبه هیات وزیران، تاکسی هایی که به سن 10 سال رسیده باشند، مشمول فرسودگی می شوند، و اکنون بیش 192 هزار دستگاه تاکسی به سن فرسودگی رسیده اند که این عدد تا پایان سال 1400 به 242 هزار دستگاه خواهد رسید.

ضامنی ادامه داد: در فرآیند نوسازی ناوگان تاکسیرانی خودروهای تحویلی شامل سمند و پژو 405 است ویکی از دلایل کند شدن روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی افزایش قیمت خودرو است زیرا رانندگان توان مالی برای تهیه خودرو با این قیمت را ندارند و نیاز است که از تسهیلات بانکی در زمینه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4250 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شدند

4250 دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شدند