مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-21اجتماعي

احتمال رگبار باران و رعد و برق در پایتخت


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران روز پنجشنبه (29 مهرماه) ابری خواهد بود و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز احتمال وقوع رعد و برق و رگبار به همراه باران، - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران روز پنجشنبه (29 مهرماه) ابری خواهد بود و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز احتمال وقوع رعد و برق و رگبار به همراه باران، افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، با نفوذ سامانه بارشی به استان تهران، طی امروز تا فردا آسمانی ابری، در پاره ای از نقاط با وزش باد نسبتا شدید تا شدید (به ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک) پیش بینی می شود.

از ظهر امروز (29 مهرماه) تا قبل از ظهر فردا (30 مهرماه) در بعضی ساعات، در نیمه شمالی استان بارش باران (در ارتفاعات بارش باران و گاهی برف) و در بعضی نقاط نیمه جنوبی رگبار پراکنده مورد انتظار است و طی این مدت وقوع رعد و برق دور از انتظار نیست.

همچنین تا صبح شنبه (اول آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان (بطور میانگین 3 تا 7 درجه سلسیوس) و در ارتفاعات بالای 3555 متر یخبندان شبانه سطح زمین و وزش سوزباد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رگبار باران و رعد و برق در پایتخت

احتمال رگبار باران و رعد و برق در پایتخت