مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-21سياسي

انتصابات جدید در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران


رییس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران طی احکام جداگانه ای سرپرست جدید معاونت بین الملل، سرپرست معاونت تبلیغات و مشاور و سرپرست حوزه ریاست این معاونت را مشخص و منصوب کرد.

- رییس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران طی احکام جداگانه ای سرپرست جدید معاونت بین الملل، سرپرست معاونت تبلیغات و مشاور و سرپرست حوزه ریاست این معاونت را مشخص و منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، رییس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران طی احکام جداگانه ای حمیدرضا غلامزاده را به عنوان سرپرست معاونت بین الملل، حامد احسانبخش را به عنوان سرپرست معاونت تبلیغات و انتشارات و حمیدرضا عسگری را به عنوان مشاور و سرپرست حوزه ریاست منصوب کرد.

حمیدرضا غلامزاده دارای دکترای مطالعات آمریکا است که سابقه مدیریت اندیشکده خانه دیپلماسی و مدیریت روابط بین الملل و سردبیری انگلیسی خبرگزاری مهر را در کارنامه خود دارد.

همچنین حامد احسانبخش دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات است و از جمله مدیران باسابقه در شهرداری به شمار می رود که پیش از این ریاست اداره تولیدات و اداره رصد و تحلیل معاونت رسانه مرکز ارتباطات شهرداری تهران را بر عهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

انتصابات جدید در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران