مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-21سياسي

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان کچویی احداث شد


در راستای تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان به منظور مهارت افزایی زندانیان و ایجاد روحیه خودباوری در آنها و توانمندسازی مهارتی آنان با رویکرد اثربخشی اشتغال است.

وی تصریح کرد: توسعه زمینه اشتعال و تولید در ندامتگاه ها، علاوه بر منافع مالی برای فرد زندانی و خانواده وی، در بازگشت وی به جامعه سالم نقش بسزایی دارد و موجب کاهش تکرار بزه و جرم توسط این افراد می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز خاطرنشان کرد: در کنار ارائه آموزش های فنی و مهارتی به زندانیان، از طریق مرکز مدیریت مهارت آموزی، مشاوره های شغلی هم در جهت هدایت استعدادهای فکری و فنی آنان ارائه خواهد شد.

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان البرز نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از مسؤولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اهمیت به مهارت آموزی به عموم مردم از جمله زندانیان، گفت: یکی از راه های کاهش جرم ایجاد مهارت آموزشی و اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان کچویی احداث شد

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان کچویی احداث شد