مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-21اقتصادي

برای صادرکنندگان فرش قرمز پهن کنید!


رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید در شرایطی که تحریم های اقتصادی بر تجارت ایران سایه انداخته، تصمیم گیران داخلی باید حداکثر توان خود برای حمایت از صادرکنندگان به کار ببندند.

- رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید در شرایطی که تحریم های اقتصادی بر تجارت ایران سایه انداخته، تصمیم گیران داخلی باید حداکثر توان خود برای حمایت از صادرکنندگان به کار ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین شافعی در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات، به برخی مشکلات داخلی پیش روی صادرکنندگان اشاره کرد و از دولت خواست مقدمات برطرف شدن این مشکلات را فراهم کند.

این پیام در حالی منتشر شده که ابراهیم رییسی - رییس جمهوری - امروز به همین مناسبت در دیداری مشترک با صادرکنندگان، نظرات و انتقادات آن ها را از نزدیک رصد کرد و برگزاری این جلسه را نشانه ای از برنامه دولت برای حمایت حداکثری از صادرکنندگان نفتی دانست.

در پیام رییس اتاق بازرگانی ایران آمده است: روز ملی صادرات، یادآور بالاترین سطح از کوشش برای حفظ کیان برونگرایی اقتصاد ایران است که به ویژه در سال های اعمال تحریم های ظالمانه، اهمیتی دوچندان دارد.

صادرات به عنوان مهمترین مولفه برای توسعه تعاملات تجارت بین الملل، نقش پیشران را در اقتصادی ایفا می کند که قرار است مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، درون زا باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صادرکنندگان فرش قرمز پهن کنید!

برای صادرکنندگان فرش قرمز پهن کنید!