مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-21سياسي

حرکت از خام فروشی به صادرات محوری از مسائل مهم دولت برای حمایت از صادرات است


حرکت از خام فروشی به صادرات محوری از مسائل مهم دولت برای حمایت از صادرات است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح امروز همزمان با روز ملی صادرات در نشستی که بیش از 2 ساعت و نیم به طول انجامید، با جمعی از صادرکنندگان موفق کشور دیدار کرده و پای سخنان و نظرات آنان نشست.

در این دیدار 18 نفر از صادرکنندگان در سخنانی به تشریح نظرات و مشکلات پیش روی فعالیت هایشان پرداخته و اظهارامیدواری کردند تغییر نگرشی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم در عرصه صادرات و تولید احساس می شود، تعمیق شود و تداوم یابد.

رییس جمهور نیز برگزاری این نشست را در روز ملی صادرات پیام گویای حمایت دولت از صادرات و تولید توصیف و تأکید کرد: توسعه تجارت با همسایگان و کشورهای منطقه اولویت سیاست خارجی دولت سیزدهم بوده و ساز و کار مناسب پیگیری و اجرای این سیاست در وزارت امور خارجه طراحی و عملیاتی شده است.

رییسی، ثبات در تصمیمات، حرکت از خام فروشی به صادرات محصولات با ارزش افزوده بالا، بازنگری و تقویت بخش حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی، صیانت خودِ صادرکنندگان از سلامت عرصه صادرات و بازرگانی و فعال کردن ساختارها و تشکیلات حمایتی موجود از بخش صادرات و تجارت را از جمله مسائل مهم مورد نظر دولت برای تسهیل، تقویت و حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت از خام فروشی به صادرات محوری از مسائل مهم دولت برای حمایت از صادرات است

حرکت از خام فروشی به صادرات محوری از مسائل مهم دولت برای حمایت از صادرات است