مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-21ورزشي

پنجره نقل و انتقالات به زودی باز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رییس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می کند، - رییس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اعلام این خبر که به زودی پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد، گفت: منابع مالی پرداخت بدهی گابریل کالدرون تامین و به زودی با ایشان و دستیارش تسویه حساب خواهد شد و در پی آن، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رییس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می کند، به وعده خود عمل کرد و با تامین منابع مالی آن، بزودی با این مربی آرژانتینی و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

صدری که در روزهای گذشته و با تلاش فراوان و رایزنی های متعدد، جهت رفع مشکل بوجود آمده در تلاش بود تا هر چه زودتر این مشکل رفع گردد، اعلام کرد؛ انشاالله طی هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی هواداران، مسیر باشگاه و تیم در جهت کسب افتخارات بیشتر هموار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل و انتقالات به زودی باز می شود

پنجره نقل و انتقالات به زودی باز می شود