مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-21اقتصادي

رسیدگی به 64 پرونده مفاسد اقتصادی در استان کرمان طی سال گذشته


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که در سال گذشته 64 پرنده در حوزه مفاسد اقتصادی مورد رسیدگی قرار گرفته، گفت: در استان کرمان با تدابیر قاطعانه قضایی اجازه نمی دهیم هیچ فردی در هیچ جایگاهی به مالکیت های مشروع سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تعرض نماید.

- یدالله موحد امروز 29 مهرماه در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی در شهرستان زرند، مقابله با مفاسد اقتصادی و سوء جریان های مالی در حوزه های اجرایی و بخش خصوصی را از اولویت های اصلی دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولید برشمرد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان کرمان با شدت، قاطعیت و بدون اغماض و مماشات با این مفاسد اقتصادی و سوء جریان های مالی برخورد می کند.

موحد به تشکیل ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در سطح ملی و استانی اشاره و بیان کرد: این ستاد در استان کرمان از ابتدای شکل گیری تاکنون 374 پرونده حمایتی را مورد رسیدگی قرار داده که از این تعداد 100 پرونده در سال جاری بوده و در مجموع توفیقات بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده و در حد مقدورات از فعالان اقتصادی حمایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 64 پرونده مفاسد اقتصادی در استان کرمان طی سال گذشته

رسیدگی به 64 پرونده مفاسد اقتصادی در استان کرمان طی سال گذشته