مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-21اقتصادي

اتمام ساخت 143 واحد زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان


143 واحد مسکونی در زلزله بهار امسال دچار آسیب شدید شدند که ساخت این واحدها تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

- ، محمد علی شجاعی پیش از ظهر پنج شنبه در ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده در سطح ملی و بازدیدهای مکرر، پیشرفت امور به ویژه در حوزه تسهیلات بانکی بسیار مطلوب است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: خوشبختانه با عملکرد مطلوب بانک های استان از برنامه زمان بندی شده عقب نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان آبان ماه بازسازی 143 واحد به شدت آسیب دیده در زلزله به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: با کار کارشناسی انجام شده، احداث 143 واحد به شدت آسیب دیده، در اولویت نخست قرار گرفت که از این تعداد تاکنون ستون های 135 واحد آن به اتمام و 70 واحد نیز به مرحله دیوار چینی رسیده است.

شجاعی با بیان اینکه در زلزله اخیر 795 واحد مسکونی متحمل خسارت شده اند، گفت: از این تعداد 145 واحد مرتبط با حوزه شهری بوده که دستورات لازم جهت تسریع در صدور پروانه ساخت این واحدها به دستگاه های اجرایی متولی استان صادر شده است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: برای سرعت دادن به بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله بهار امسال در شهرستان های گرمه و جاجرم، 75 میلیارد ریال اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ساخت 143 واحد زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان

اتمام ساخت 143 واحد زلزله زده خراسان شمالی تا پایان آبان