مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-21اقتصادي

البرز میزبان جشنواره غذاها ی سنتی البرز و قزوین می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز از بر گزار ی جشنواره مشترک صنایع دستی، آیین ها و غذاها ی سنتی البرز و قزوین به مرکزیت کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فریدون محمد ی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: این جشنواره به همت معاونت صنایع دستی و هنر های سنتی اداره کل و با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان سیما، منظر و فضا ی سبز شهری شهردار ی کرج و نیز همکاری مجمع صنایع دستی و کمیسیون گردشگر ی اتاق بازرگانی قزوین بر گزار می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز بیان کرد: بر این اساس مقرر شد تا اولین جشنواره مشترک صنایع دستی، آیین ها و غذاهای سنتی البرز و قزوین به مرکزیت کرج از پنجم لغایت هفتم آبان ماه سال جار ی همه روزه از ساعت 11 تا 20 در پارک ملی ایران کوچک بر گزار شود.

وی یادآور شد: غنا ی فرهنگی، تنوع صنایع دستی، پیشینه و ظرفیت تاریخی هر دو استان البرز و قزوین زمینه را برا ی رشد و گسترش مناسبات حوزه ها ی سه گانه میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی فراهم آورده و به جذب گردشگر ان داخلی و خارجی کمک شایانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان جشنواره غذاها ی سنتی البرز و قزوین می شود

البرز میزبان جشنواره غذاها ی سنتی البرز و قزوین می شود