مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-21اقتصادي

گردهمایی مانع زدایی اقتصادی، با هدف حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در زرند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: هدف از گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان، نهادینه کردن فرهنگ داوری و توسعه حمایت های حقوقی و قضایی از فعالان اقتصادی است.

- سیدمهدی قویدل امروز 29 مهرماه در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی اظهار کرد: هدف از این گردهمایی نهادینه کردن فرهنگ داوری و توسعه حمایت های حقوقی و قضایی از فعالان اقتصادی است.

وی افزود: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان جهت تحقق شعار سال 1400 مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در راستای اجرای برنامه های ابلاغی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و همچنین جهت اجرای راهبردهای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی، گردهمایی مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی را برگزار می کند.

قویدل با اشاره به اینکه در این گردهمایی قرار است موانع پیش پای فعالان اقتصادی، مشکلات و پیشنهادات آنها ارائه شود، تصریح کرد: دبیرخانه گردهمایی مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تشکیل شده که نخستین نشست آن به شهرستان های زرند، راور و کوهبنان اختصاص دارد و نشست های بعدی سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مانع زدایی اقتصادی، با هدف حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در زرند

گردهمایی مانع زدایی اقتصادی، با هدف حمایت قضایی از فعالان اقتصادی در زرند