مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-21اقتصادي

کشورهای هم رده ی ما سالی 200 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارند


رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رییس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: کشورهایی که 20 سال پیش هم رده ما بودند در حال حاضر صادرات غیر نفتی خود را به 200 میلیارد دلار در سال رساندند و با اولویت قرار دادن در کار و حفظ بازار هدف و ارتقای کیفیت و استاندارد به این موفقیت رسیده اند.

- ایسنا/همدان رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: رییس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: کشورهایی که 20 سال پیش هم رده ما بودند در حال حاضر صادرات غیر نفتی خود را به 200 میلیارد دلار در سال رساندند و با اولویت قرار دادن در کار و حفظ بازار هدف و ارتقای کیفیت و استاندارد به این موفقیت رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی پنج شنبه 29 مهرماه در جلسه دیدار با استاندار همدان بیان کرد: همدان به واسطه صنایع مختلفی که در موضوعات بهداشتی، غذایی، مسائل ساختمانی و .

که مشمول کیفیت اجباری و استاندارد می شود دارد می طلبد سازمان موثر و پویایی داشته باشد تا امنیت و سلامت را برای جامعه به همراه بیاورد.

وی ادامه داد: برندهای خوبی در حوزه های بهداشتی، ساختمان و غذایی در همدان فعالیت می کنند که نقش حضور سازمان استاندارد را بیش از پیش می کند.

شریعتی اضافه کرد: جایزه های همدان در حوزه ملی نشان استاندارد، نشان از اهتمام مدیران استانی به این امر است و تلاش می کنیم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای هم رده ی ما سالی 200 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارند

کشورهای هم رده ی ما سالی 200 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی دارند