مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-21اجتماعي

هشدار پلیس راهور؛ پایان هفته زمان مناسبی برای سفر به استان های نیمه شمالی نیست


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای 12 استان از پایان هفته جاری، - اعلام کرد که این ایام زمان مناسبی برای مسافرت به استان های نیمه شمالی کشور نیست.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه هفته جاری بارش برف و باران در اکثر محورهای استان های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و البرز آغاز خواهد شد.

همچنین در اکثر محورهای استان های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان نیز بارش باران پیش بینی شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: بر این اساس لازم است رانندگان تهمیدات لازم را اتخاذ کرده و شهروندان نیز بدانند که در پایان این هفته شرایط مناسبی برای رفتن به سفرهای غیرضروری به ویژه در استان های نیمه شمالی کشور وجود ندارد.

وی افزود: چنانچه که هموطنان در این ایام قصد سفر ضروری دارند، لازم است مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

همچنین با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها فاصله طولی مناسب را رعایت کنند، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و ضمن اطمینان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود، حتما وعده غذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس راهور؛ پایان هفته زمان مناسبی برای سفر به استان های نیمه شمالی نیست

هشدار پلیس راهور؛ پایان هفته زمان مناسبی برای سفر به استان های نیمه شمالی نیست