مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-21اجتماعي

آموزش و پرورش پاسخگوی نگرانی والدین باشد


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: آموزش و پرورش باید پاسخگوی نگرانی والدین باشد و اگر مشکلی برای دانش آموزان به وجود بیاید جوابگو باشد.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: آموزش و پرورش باید پاسخگوی نگرانی والدین باشد و اگر مشکلی برای دانش آموزان به وجود بیاید جوابگو باشد.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در شهرستان اردستان باید تابع تصمیم و مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا باشد.

وی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا اعلام کرده است کلاس های حضوری دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، از 15 آبان و دانش آموزان متوسطه اول از هفته اول آذرماه آغاز شود، افزود: همچنین با اعلام ستاد ملی کرونا پس از مطالعات کافی در مورد واکسن ایمن و واکسینه شدن 80 درصد افراد جامعه با در نظر گرفتن تمهیدات لازم، موضوع بازگشایی مدارس در دستورکار قرار می گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه هنوز تعداد زیادی از دانش آموزان واکسینه نشدند و این مسأله باعث اعتراض خانواده هایی که فرزندان آنها واکسن زدند شده است، تاکید کرد: آموزش و پرورش باید پاسخگوی نگرانی والدین باشد و اگر مشکلی برای دانش آموزان به وجود بیاید جوابگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش پاسخگوی نگرانی والدین باشد

آموزش و پرورش پاسخگوی نگرانی والدین باشد