مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-21پزشكي

توجه ویژه ای به موضوع عدالت محوری در حوزه بهداشت دارم


استاندار زنجان با بیان اینکه به موضوع عدالت محوری در حوزه بهداشت و درمان توجه ویژه ای دارم، گفت: کار من به عنوان مسوول، کارگشایی، تسهیل و همراهی است و در مقابل نیز سازمان نظام پزشکی استان شاخص های مد نظر را برای زیست بهتر مردم مورد توجه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در دیدار با اعضای سازمان نظام پزشکی استان با اشاره به اینکه در زمان حاضر به دلیل شرایط موجود و آسیب های ناشی از شیوع کرونا عموم مردم حال خوبی ندارند، اظهار کرد: همه افرادی که توان دارند باید تلاش کنند تا همگان از این برهه حساس به سلامت عبور کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی بیش از گذشته نمود یافته است، اضافه کرد: مجموعه ای از عوامل موجب شده تا وضعیت زندگی مردم با مشکل مواجه شده و به عنوان استاندار این استان انرژی کاری خود را بر مبنای تولید ثروت و بهبود شاخص های اقتصادی استان قرار داده ام.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسوولان استانی باید انرژی خود را بر رفع مشکلات مردم و رخداد اتفاقات خوب بگذارند، ادامه داد: سال های زیادی است که با نفت محوری در کشور زندگی کرده ایم، به طوری که تمامی ساز و کارهای زندگی و حتی فرهنگ کاری، بر مبنای این مهم قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه ای به موضوع عدالت محوری در حوزه بهداشت دارم

توجه ویژه ای به موضوع عدالت محوری در حوزه بهداشت دارم