مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-21اقتصادي

پردیس پارک علم و فناوری در کشت و صنعت مغان انجام می شود


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: برای اولین بار پردیس تخصصی پارک علم و فناوری در کشت و صنعت و دامپروری پارس راه اندازی می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: برای اولین بار پردیس تخصصی پارک علم و فناوری در کشت و صنعت و دامپروری پارس راه اندازی می شود.

حبیب ابراهیم پور 29 در مراسم گشایش هفدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور و ادوات کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: در کنار این نمایشگاه برای اولین بار توانمندی های حوزه جهاد کشاورزی در بخش دانش بنیان و نوآوری نیز در معرض دید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان به ویژه در بخش کشاورزی عملکرد گسترده و مطلوبی را داشته است، تصریح کرد: در استان اردبیل نیز پارک علم و فناوری متولی توسعه اقتصاد دانش بنیان است و ما به عنوان زیرمجموعه وزارت علوم در بخش نوآوری و فناوری سعی داریم با ورود به حوزه های مختلف از ظرفیت ایجاد شده در تقویت پژوهشکده ها و مراکز نوآور استفاده کنیم.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه در استان 550 واحد فناور و شرکت دانش بنیان فعالیت می کند، گفت: از این بین 48 شرکت دانش بنیان در سطح استان فعال شده که 10 شرکت در حوزه کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس پارک علم و فناوری در کشت و صنعت مغان انجام می شود

پردیس پارک علم و فناوری در کشت و صنعت مغان انجام می شود