مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-21پزشكي

سلامتِ این افراد باید در اولویت قرار گیرد!


مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در امور بانوان و خانواده، زنان را محور سلامت جامعه عنوان کرد و افزود: اگر سلامت زنان ارتقا یابد، سلامت خانواده و جامعه هم به تبع آن ارتقا می یابد.

- ایسنا/کرمانشاه مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در امور بانوان و خانواده، زنان را محور سلامت جامعه عنوان کرد و افزود: اگر سلامت زنان ارتقا یابد، سلامت خانواده و جامعه هم به تبع آن ارتقا می یابد.

دکتر پرستو عباسپور به مناسبت هفته سلامت زنان (24 تا 30 مهر) در گفت و گو با ایسنا از زنان به عنوان محور اساسی سلامت خانواده یاد کرد و افزود: زنان تضمین کننده سلامت خانواده و جامعه هستند، چرا که به طور معمول، مدیریت و برنامه ریزی سلامت خانواده از واکسیناسیون کودکان گرفته تا تغذیه نوجوانان، کاستن استرس بزرگسالان و ارایه خدمات به سالمندان را به عهده دارند.

این مسئول تاکید کرد: سخن گفتن از سلامت زنان به عبارتی صحبت از سلامت خانواده و سلامت جامعه است، چرا که هنوز در جامعه ایرانی بنا برنوعی تقسیم کار خانگی نانوشته، اغلب این زنان هستند که نقش های محافظتی و مراقبتی را درقبال سایر اعضای خانواده برعهده می گیرند، حتی در شرایطی که زنان در بیرون از خانه شاغل هستند، باز همان تکالیف سنتی را تداوم می بخشند و مسلما افزایش سطح سواد سلامت زنان می تواند نقش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتِ این افراد باید در اولویت قرار گیرد!

سلامتِ این افراد باید در اولویت قرار گیرد!