مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-21اقتصادي

مطالبات مدیریت شهری دامغان 20 میلیارد تومان است


رییس شورای اسلامی شهر دامغان با بیان اینکه شهرداری دامغان 20 میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی مطالبه دارد، گفت: سهم شهرداری از محل جرائم رانندگی باید افزایش یابد.

- ، مجتبی ایمانیان ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه شهردار دامغان به میزبانی سالن شهید شاهچراغی با اشاره به اینکه شهرداری این شهر از دستگاه های اجرایی رقمی معادل 20 میلیارد تومان مطالبه دارد، بیان کرد: دریافت مطالبات از سیاست های شورای اسلامی شهر و شهرداری در دوره جدید است که پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی دامغان نیاز به همراهی و کمک فرماندار به عنوان رییس دستگاه های اجرایی شهرستان را داریم، اضافه کرد: در شهر دامغان نقاط حادثه خیز آن شناسایی شده که برای رفع نقاط حادثه خیز به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و باید در بودجه شهرداری گنجانده شود.

رییس شورای اسلامی شهر دامغان خواستار افزایش سهم شهرداری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی شد و گفت: تاکنون 50 درصد درآمد شهرداری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی نقدی و مابقی از محل اسناد خزانه بوده که انتظار است این اعتبار نسبت به قبل افزایش پیدا کند.

در این آیین از خدمات 9 ساله مسلم نصرتی تقدیر و سید محمد تقوی به عنوان شهردار جدید دامغان به حاضران معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مدیریت شهری دامغان 20 میلیارد تومان است

مطالبات مدیریت شهری دامغان 20 میلیارد تومان است