مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-21سياسي

تصمیمات اشتباه در شهرداری تبریز!


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امروز در حوزه گردشگری با مسائل و مشکلات بسیاری روبه رو هستیم که عمدتاً در سایه بی تدبیری و عدم برنامه ریزی مناسب اتفاق افتاده که باید این تصمیمات اشتباه را اصلاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر با بیان اینکه در حوزه گردشگری باید اقدامات اساسی انجام شود گفت: وضعیت گردشگری تبریز مناسب نیست و اماکن و ابنیه های گردشگری و تاریخی باید آماده سازی شوند.

  وی با اشاره به اینکه برخی قوانین و مصوبات باعث می شود حوزه گردشگری مغفول واقع شود، گفت: دلایلی که موجب عقب ماندگی حوزه گردشگری در تبریز شده است مشخص است و باید این مشکلات را رفع کنیم.

  رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: از تمام صاحبان فکر، اندیشه و سرمایه تقاضا می کنیم مشکلات موجود و راه حل های آن ها را بیان کنند تا همگی باهم برای اقدامات ماندگار تلاش کنیم.

علیرضا نوای باغبان عضو شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه برخی مسائل و مشکلات در کوتاه مدت قابل حل هستند، گفت: برای حل برخی دیگر از مشکلات نیز نیازمند زمان هستیم که می توان با پیگیری مناسب آنها را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات اشتباه در شهرداری تبریز!

تصمیمات اشتباه در شهرداری تبریز!