مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-21سياسي

استفاده از ظرفیت نیروهای اهل سنت در مسئولیت های مدیریتی و مناطق آزاد هرمزگان


استفاده از ظرفیت نیروهای اهل سنت هرمزگان در مناصب و مسئولیت های مدیریتی در استان و مناطق آزاد مورد توجه دولت در استان است.

- ، مهدی دوستی پیش از ظهر در نشست با ائمه جمعه، علما و معتمدین اهل سنت استان هرمزگان، ضمن تبریک ایام سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی ص ، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت، با تاکید بر لزوم تلاش در راستای ارتقای بهره وری در همه زمینه ها به ویژه در بخش کشاورزی و شیلات در استان هرمزگان، عنوان کرد: شکل گیری شرکت های بهره ور و جذب سرمایه گذار از برنامه های ما محسوب می شود که از شما می خواهیم با توجه به ظرفیت های خوب در این زمینه به ما کمک کنید.

وی ادامه داد: توجه ویژه به حفاظت از محیط زیست به عنوان دغدغه ای مهم در اولویت برنامه های ما قرار دارد که با استفاده مناسب از امکانات موجود و ارتقای بهره وری این دغدغه نیز رفع خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در خصوص استفاده از ظرفیت صنایع بزرگ، راهکار ما این است که این صنایع خوشه های صنعتی زنجیره ارزش را در استان هرمزگان شکل دهند.

دوستی، پیگیری جدی برای راه اندازی حداقل سه مرکز جایگزینی ذخایر آبزیان در استان هرمزگان را دیگر برنامه و اولویت خود در استان هرمزگان اعلام کرد و گفت: از این طریق منبع تولید مناسب برای فعالیت های شیلاتی ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نیروهای اهل سنت در مسئولیت های مدیریتی و مناطق آزاد هرمزگان

استفاده از ظرفیت نیروهای اهل سنت در مسئولیت های مدیریتی و مناطق آزاد هرمزگان