مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-21سياسي

اشتغال حلقه مفقوده کمیته مبارزه با مواد مخدر در بهارستان است


فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه اشتغال حلقه مفقوده کمیته مبارزه با مواد مخدر در بهارستان است گفت: این افراد با داشتن شغل به آغوش خانواده و اجتماع باز خواهند گشت.

- ، هادی تمهیدی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر همکاری، تعامل و هم پوشانی خوبی در بین اعضای شورای تأمین وجود دارد و در این خصوص دستگیری های بسیار خوبی از فروشندگان مواد مخدر در بهارستان صورت گرفته که این اقدامات نشان دهنده این هماهنگی است.

وی در ادامه بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته عرصه فعالیت برای فروشندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ هر روز تنگ تر می شود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان گفت: کمیته اشتغال حلقه مفقوده این شورا است.

تمهیدی عنوان کرد: با توجه به وجود شرکت های تولیدی می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و این امر نیازمند تشکیل راه اندازی کمیته اشتغال است تا استفاده حداکثری از این بهبودیافتگان صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال افراد بهبود یافته به عنوان یک مأموریت اولویت دار تلقی شود، اظهار داشت: بر این باور هستیم که اگر اشتغال افراد بهبود یافته فراهم شود، بهبود یافتگان ابتدا به آغوش خانواده و سپس به جامعه باز خواهند گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال حلقه مفقوده کمیته مبارزه با مواد مخدر در بهارستان است

اشتغال حلقه مفقوده کمیته مبارزه با مواد مخدر در بهارستان است