مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-21سياسي

امنیت جامعه امروز ناشی از وحدت و انسجام است


فرمانده قرار گاه مدینه در همایش وحدت گفت: امنیت کنونی جامعه و کشور، مرهون انسجام، وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

- ، سردار محمد مارانی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش وحدت اسلامی، مقدمه ای برای تمدن سازی در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران هرمزگان که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان هم اکنون در حال برگزاری است، ضمن تبریک ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) محور وحدت اسلامی، اظهار کرد: بررسی مقوله وحدت اسلامی برای مسلمانان از منظر عقل و منطق یک موضوع امکان پذیر است.

وی با اشاره به آیه وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا… به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر اتحاد مسلمانان و دوری از تفرقه اشاره کرد.

سردار مارانی ادامه داد: در جامعه امروزی مشاهده جریانات امروزی توسط آمریکایی ها و غربی ها مبنی بر تفرقه افکنی و دوری از وحدت بوده، شعار آمریکایی ها برای برخی از کشورهای اسلامی، دلیل واضحی بر بهره بردن و سواستفاده از آنان و تخریب وحدت اسلامی است.

وی در ادامه با توجه به ضرورت وحدت جامعه اسلامی به سخن امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السّلام؛ (همیشه همراه جمعیت های بزرگ باشید که دست خدا با جماعت است و از پراکندگی بپرهیزید که انسان تک و تنها بهره شیطان است، چونانکه گوسفند تنها طعمه گرگ) اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت جامعه امروز ناشی از وحدت و انسجام است

امنیت جامعه امروز ناشی از وحدت و انسجام است