مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-21اقتصادي

از افزایش سهمیه ارزی مرزنشینان تا ارزآوری 65 میلیون دلاری کالاهای خراسان جنوبی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به افزایش سهمیه ارزی مرزنشینان در راستای رونق تجارت خارجی، گفت: ارزش کالاهای صادراتی در شش ماه ابتدای سال 380 میلیون دلار بود که از این میزان سهم کالاهای صادراتی تولیدی داخل استان 65 میلیون دلار بوده .

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به افزایش سهمیه ارزی مرزنشینان در راستای رونق تجارت خارجی، گفت: ارزش کالاهای صادراتی در شش ماه ابتدای سال 380 میلیون دلار بود که از این میزان سهم کالاهای صادراتی تولیدی داخل استان 65 میلیون دلار بوده که افزایش 14 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

عباس جرجانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به معدن به عنوان یکی از ظرفیت های اصلی استان، اظهار کرد: خراسان جنوبی در زمینه تولید کاشی و سرامیک با تولید 21 میلیون تن رتبه دوم لاستیک خودرو با 24 هزار تن رتبه چهارم و استخراج واقعی معادن با 13 میلیون تن رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه عمده اقلام صادراتی استان در شش ماه ابتدای سال شامل صیفی جات، سیمان، کاشی، روغن سوخت تقطیری، هیروکربن حاصل از بازیافت خاک های مستعمل رنگ بر، هیرو کربن سبک، گازوییل، قیر، میلگرد و خرما بوده و عمده این اقلام به کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان و ترکمنس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش سهمیه ارزی مرزنشینان تا ارزآوری 65 میلیون دلاری کالاهای خراسان جنوبی

از افزایش سهمیه ارزی مرزنشینان تا ارزآوری 65 میلیون دلاری کالاهای خراسان جنوبی