مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-21بين الملل

وزیر خارجه انگلیس: نگران برنامه هسته ای ایران هستیم


دیپلمات ارشد انگلیس با بیان اینکه فرصت مذاکره با ایران تا مدت زمان نامعلومی نمی تواند ادامه پیدا کند، گفت که لندن نگران برنامه هسته ای ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیز تراس وزیر امور خارجه که متن آن امروز (پنجشنبه) منتشر شده است، به  مسائل مختلفی از جمله پرونده هسته ای ایران پرداخت.

وزیر خارجه انگلیس در این مصاحبه که پس از دیدار با مقامات سعودی صورت گرفته، اظهار داشت که گفت و گوها با طرف سعودی بر روابط دوجانبه از جمله در زمینه بازرگانی، افزایش همکاری ها در حل مسائل ومشکلاتی از قبیل امنیت منطقه ای و تغییرات آب و هوایی متمرکز بوده است.

لیز تراس در پاسخ به سؤال این روزنامه سعودی در ارتباط با ایران گفت که انگلیس در قبال برنامه هسته ای ایران نگران است و این برنامه توسعه بی سابقه ای داشته است.

وی در ادامه با تکرار اتهام های همیشگی غرب در ارتباط با تلاش ایران برای دست یابی به تسلیحات هسته ای، گفت: نمی خواهیم شاهد دست یابی ایران به سلاح هسته ای باشیم .

جمهوری اسلامی ایران به صورت مکرر اعلام کرده است که برنامه هسته ای ایران صرفا با اهداف صلح آمیز پیگیری می شود و بر اساس فتوای رهبر انقلاب اسلامی، ساخت سلاح هسته ای حرام است و بر اساس فتوای رهبر انقلاب اسلامی، ساخت سلاح هسته ای حرام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه انگلیس: نگران برنامه هسته ای ایران هستیم

وزیر خارجه انگلیس: نگران برنامه هسته ای ایران هستیم