مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-21سياسي

تشکیل کارگروه مشترک میان شهرداری تهران و پلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه با سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ و معاونان او ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: - زاکانی گفت: شهرداری تهران در زمینه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و رسیدن به افق روشن نیاز به تعامل بین دستگاهی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه با سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ و معاونان او ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: ما در تهران رویکردی را انتخاب کردیم که نسبت به دوره گذشته مدیریت شهری تفاوت های بسیاری دارد.

وی افزود در ادوار گذشته زحمات بسیاری برای شهر تهران کشیده شده است که بیشتر آنها با نگاه کالبدی بود و کمتر نگاه نرم افزاری به شهر می شد که در نگاه ما، تهران صرفاً شهری به عنوان کلانشهر نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری اگر بتوانیم اقدام های مؤثر و مفیدی انجام دهیم انقلاب را تثبیت کرده ایم.

شهردار تهران با اشاره به تفاوت و فاصله طبقاتی موجود در شهر افزود: ما با میراثی مواجه هستیم که در آن بی عدالتی نمایان است و شمال و جنوب شهر تفاوت های بسیاری دارد و این تفاوت ابعاد مختلفی دارد و دقت ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مشترک میان شهرداری تهران و پلیس

تشکیل کارگروه مشترک میان شهرداری تهران و پلیس