مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-21اجتماعي

واکنش سردار رحیمی به فرایند بازپروری معتادان در پایتخت؛ مسیر اشتباه است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران، اظهار کرد: - واکنش سردار رحیمی به فرایند بازپروری معتادان در پایتخت؛ مسیر اشتباه است! فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی است، گفت: در این باره فراهم نبودن زیرساخت ها و اصلاح مسیر بازپروری است چرا که مسیر اشتباهی طی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران، اظهار کرد: امروز برای آشنایی و ایجاد وحدت، همدلی، رفاه و هم افزایی خدمت شهردار تهران آمده ایم.

با آغاز مدیریت جدید در شهرداری تهران باید یک ارتباط نزدیک و هم افزا میان شهرداری با نیروی انتظامی ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از 100 موضوع باعث شده که نیروی انتظامی به صورت مرتب و روزانه با شهرداری در ارتباط باشد، افزود: نگاه نیروی انتظامی در دوره های پیشین و جدید باتوجه به روی کار آمدن مجموعه ولایی، انقلابی و جهادی وظیفه نیروی انتظامی را دوچندان می کند که در کنار مجموعه شهرداری تهران به ویژه آقای زاکانی باشد تا شهردار بتواند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سردار رحیمی به فرایند بازپروری معتادان در پایتخت؛ مسیر اشتباه است!

واکنش سردار رحیمی به فرایند بازپروری معتادان در پایتخت؛ مسیر اشتباه است!