مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-21پزشكي

ابتلای افراد واکسینه نشده هر 16 ماه به کرونا


نتایج ما بر اساس زمان متوسط کاهش ایمنی در چندین فرد آلوده است.

هر یک از این افراد ممکن است با توجه به وضعیت ایمنی، مصونیت، سن و عوامل متعدد دیگر، - مدت طولانی تر یا کوتاه تری از مصونیت را تجربه کنند.

در حالی که کارشناسان هشدار می دهند که شیوع کووید-19 در میان دانش آموزان مدارس، افراد مسن را در معرض خطر قرار می دهد، گزارش های مربوط به عفونت مکرر نیز افزایش یافته است.

به نقل از نیوز، با افزایش مبتلایان به کووید -19 در انگلستان، مردم به طور فزاینده ای گزارش می دهند که برای دومین یا حتی سومین بار به این بیماری مبتلا شدند.

تجزیه و تحلیل جدید نشان داده است که افراد واکسینه نشده باید انتظار داشته باشند که به طور متوسط هر 16 ماه یکبار به ویروس کووید -19 آلوده شوند.

با نزدیک شدن به فصل زمستان، دانشمندان هشدار می دهند که چنین عفونت های مجدد می تواند بر عملکرد سرویس سلامت همگانی بریتانیا (NHS) فشار زیادی وارد کند و برخی خواستار گسترش برنامه واکسیناسیون برای همه دانش آموزان مدرسه ازجمله دو دوز برای نوجوانان هستند.

استفان گریفین، استادیار ویروس شناسی دانشگاه لیدز انگلستان گفت: اگر شیوع بیماری در سطح بالایی قرار داشته باشد و مکرر در معرض ویروس قرار بگیرید، همان طور که در مدارس مشاهده می کنید، با وجود واکسیناسیون مضاعف، تعداد بیشتری از افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای افراد واکسینه نشده هر 16 ماه به کرونا

ابتلای افراد واکسینه نشده هر 16 ماه به کرونا