مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-21سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه در استان بر فعال تر شدن کانون های مساجد اهل سنت


آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی دیداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان به گفتگو پرداختند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی دیداری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان به گفتگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در این دیدار گفت: رشد و ارتقاء فرهنگ عامل تقویت امنیت پایدار است آیت الله مصطفی محامی در دیدار محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه شورای فرهنگ عمومی و اهتمام به مصوبات آن، اظهار کرد: شوراهای مختلف که هم عرض و در حوزه فرهنگ هستند، می توانند جزء کمیته های شورای فرهنگ عمومی باشند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر درکانون های مساجد و امور قرآنی، خواستار کمک به فعال تر شدن کانون های مساجد اهل سنت شد.

آیت الله محامی با اشاره به گستردگی جغرافیایی سیستان وبلوچستان و محرومیت های این منطقه، عنوان کرد: رشد و ارتقاء فرهنگ عامل تقویت امنیت پایدار است و مجتمع های فرهنگی از جمله کتابخانه، سینما و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه در استان بر فعال تر شدن کانون های مساجد اهل سنت

تاکید نماینده ولی فقیه در استان بر فعال تر شدن کانون های مساجد اهل سنت