مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-21سياسي

آیت الله علوی گرگانی: نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آن ها است


یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آن هاست، گفت: کار باید به دست مردم پیش برود لذا اگر آنها کنار مسئولان نباشند کاری از پیش نخواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به وضعیت کشور، گفت: در حال حاضر کشور در شرایطی قرار گرفته است که نیاز بسیار به کمک و مساعدت دارد که البته شما به تنهایی نمی توانید و همه ما باید به حل آن کمک کنیم.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه با بیان اینکه در شرایطی هستیم که چند مطلب حساس باید رعایت شود، عنوان کرد: در وهله اول سعی کنید همواره میان مردم باشید یعنی علاوه بر حفظ تقوا سعی کنید میان مردم باشید.

وی افزود: اوایل انقلاب که پیروز شدیم، رؤسایی انتخاب شدند و زمانی که به گرگان رفتم دیدم جلساتی برگزار می شود که رؤسای مهم مملکتی هم باید حضور داشته باشند لذا تذکر دادیم مسئولان همواره باید در میان مردم باشند تا آنها شما را ببینند، دلگرم شوند و به شما کمک کرده و تنهایتان نگذارند از این رو به درد دل مردم گوش دهید تا بدانید چه می خواهند؟ آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: از پیامبر(ص) و امام(ع) روایتی درباره شکر نعمت است که ایشان فرمودند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی: نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آن ها است

آیت الله علوی گرگانی: نارضایتی مردم ناشی از عدم احقاق حقوق آن ها است