مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-21اقتصادي

صعود بی جان بورس در هفته ای که گذشت


هر چند آمارها از روند صعودی بازار بورس در هفته جاری نسبت به هفته گذشته حاکی هستند و شاخص کل بورس توانست دوباره وارد کانال 1 میلیون و 400 هزار واحد شود اما این صعود بسیار بی جان بود و بازار سهام روزهای پرنوسانی را در هفته جاری پشت سر گذاشت.

- هر چند آمارها از روند صعودی بازار بورس در هفته جاری نسبت به هفته گذشته حاکی هستند و شاخص کل بورس توانست دوباره وارد کانال 1 میلیون و 400 هزار واحد شود اما این صعود بسیار بی جان بود و بازار سهام روزهای پرنوسانی را در هفته جاری پشت سر گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی آمارها نشان می دهد که ارزش کل معاملات بازار بورس با دو درصد کاهش از 253 هزار و 310 میلیارد ریال در هفته گذشته به 248 هزار و 418 میلیارد ریال در هفته جاری رسیده است.

این در حالی است که حجم معاملات این بازار رشدی 6 درصدی را تجربه کرد و از 28 هزار و 537 میلیون سهم در هفته گذشته به 30 هزار و 241 میلیون سهم در هفته جاری رسید.

صعود صندوق های سرمایه گذاری اما از میان بازار اول سهام، بازار دوم سهام، بازار بدهی، بازار مشتقه و صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله فقط صندوق ها بودند که توانستند صعودی چشمگیر نسبت به هفته قبل داشته باشند.

به طوری که ارزش معاملات در بازار اول سهام 3 درصد کاهش یافت و از 104 هزار و 294 میلیارد ریال در هفته گذشته به 101 هزار و 58 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود بی جان بورس در هفته ای که گذشت

صعود بی جان بورس در هفته ای که گذشت