مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-21اجتماعي

چرا برخی از دانش آموزان همچنان در انتظار کتاب درسی بسرمی برند؟


1401 با تمام چالش ها بر سر مجازی یا حضوری بودن آموزش ها آغازشد و 29 روز از مهرماه گذشته امّا والدین برخی از دانش آموزان از نبود کتب درسی گلایه مند هستند.

- ایسنا/قم سال تحصیلی 1400-1401 با تمام چالش ها بر سر مجازی یا حضوری بودن آموزش ها آغازشد و 29 روز از مهرماه گذشته امّا والدین برخی از دانش آموزان از نبود کتب درسی گلایه مند هستند.

در صورتی که با گذشت 29 روز از مهرماه این انتظار وجود دارد که کتب درسی در اختیار همه دانش آموزان قرار بگیرد ولی هنوز دانش آموزانی هستند که یا کتاب ندارند و یا کتاب ها را ناقص دریافت کردند.

در این خصوص سهراب مقدمی معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه چند سالی است که پروسه توزیع کتاب از طریق سامانه فروش و توزیع کتب درسی به صورت متمرکز کشوری انجام می شود، توضیح داد: روال کار بر این است که دانش آموزانی که در مدارس ثبت نام می کنند زمانی که برای ثبت سفارش کتب درسی که معمولا فروردین ماه است اعلام می شود در سامانه سفارش خود را ثبت کنند لذا فرصتی که استان برای این موضوع دارد را طبق بخشنامه اعلام می کنیم و از دانش آموزان می خواهیم در این بازده زمانی سریعتر ثبت سفارش را انجام دهند و بعضا هم اولیاء و دانش آموزان به موقع اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی از دانش آموزان همچنان در انتظار کتاب درسی بسرمی برند؟

چرا برخی از دانش آموزان همچنان در انتظار کتاب درسی بسرمی برند؟