مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-21بين الملل

ترامپ به خاطر کینه از اوباما از برجام خارج شد


یک روزنامه صهیونیستی در بخشی از یک گزارش، سیاست خروج آمریکا از برجام در دولت دونالد ترامپ و «فشار حداکثری» او در قبال ایران را تحت تاثیر رویکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به ایران خواند و آن را شکست خورده دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست در گزارشی درباره سیاست فشار حداکثری دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در قبال ایران نوشت: با توجه به این که ترامپ هیچ گاه تلاشی جدی برای مذاکره درباره توافق هسته ای بهتری با ایران نکرد، منصفانه است اگر گمان بریم او بیش از این که در پی از هم گسستن توافق هسته ای باشد، به دنبال از هم گسستن میراث باراک اوباما بود.

اورشلیم پست می افزاید: در واقع، سه سال و نیم پیش بود که دونالد ترامپ توافق هسته ای را پاره کرد، آن را بدترین توافق موجود خواند و گفت می تواند با به کار بستن سیاست فشار حداکثری کارهای بهتری انجام دهد.

او بلافاصله تحریم های قبلی [علیه ایران] را بازگرداند و چند تحریم جدید از خودش، تهدیدهای سنگین، هیاهو و بلوف را هم به آن ها اضافه کرد.

آیا ترامپ دستش را زود رو کرد یا اصلا دستش را رو نکرد؟ با توجه به این که او هیچ گاه تلاشی جدی برای مذاکره درباره توافقی بهتر نکرد، منصفانه است اگر گمان بریم او بیش از این که به دنبال از هم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به خاطر کینه از اوباما از برجام خارج شد

ترامپ به خاطر کینه از اوباما از برجام خارج شد