مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-21سياسي

رویکرد دولت مردمی تلاش برای پیشرفت حوزه فرهنگی خواهد بود


رویکرد دولت مردمی در حوزه فرهنگ در کنار توجه به مسائل اقتصادی و معیشت که در راه توسعه اقتصادی مردم قرار دارد تلاش برای پیشرفت فرهنگی خواهد بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویکرد دولت مردمی در حوزه فرهنگ در کنار توجه به مسائل اقتصادی و معیشت که در راه توسعه اقتصادی مردم قرار دارد تلاش برای پیشرفت فرهنگی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در همایش منادیان وحدت که در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد افزود: در سیستان و بلوچستان با مردان، زنان و دلاورمردان روبرو هستیم که با قدرت، ایمان، عشق به ایران عزیز و اسلام با تقرب به آموزه های الهی مظهر وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: سیستان و بلوچستان مملو از استعدادهای فرهنگی و هنری است و ما خود را مکلف می دانیم به این ظرفیت ها توجه و آن را رشد دهیم.

اسماعیلی بیان کرد: این استان با پیشینه تاریخی خود یکی از مهمترین جلوه های مدنیت و فرهنگ در تاریخ ایران اسلامی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رویکرد دولت مردمی در حوزه فرهنگ در کنار توجه به مسائل اقتصادی و معیشت که در راه توسعه اقتصادی مردم قرار دارد تلاش برای پیشرفت فرهنگی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت مردمی تلاش برای پیشرفت حوزه فرهنگی خواهد بود

رویکرد دولت مردمی تلاش برای پیشرفت حوزه فرهنگی خواهد بود