مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-21سياسي

معنی وحدت کوتاه آمدن از اعتقادات نیست/ وحدت از نظر شرعی و عقلی واجب است


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه معنی وحدت کوتاه آمدن از اعتقادات نیست و ما از غدیر عقب نشینی نمی کنیم، گفت: خداوند در قرآن فرموده وحدت داشته باشید و امام صادق(ع) هم فرمودند در نماز جماعت اهل سنت شرکت کنید و به عیادت مریض های آنها بروید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی چهارشنبه شب حرم مطهر بانوی کرامت در تفسیر آیه 207 سوره بقره اظهار کرد: خداوند در این آیه می فرماید برخی از مردم جان خود را به خاطر رضایت خدا می فروشند و فدا می کنند و بیشتر مفسران شیعه و سنی نوشته اند که این آیه درباره امیرالمؤمنین(ع) نازل شده است.

وی با بیان اینکه در شب هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه کفار مکه قصد ترور ایشان را داشتند، افزود: در این شرایط از اول دنبال این بودند که فضایل امیرالمؤمنین(ع) در جامعه فراموش شود و افرادی مانند ثمره بن جندب 400 هزار درهم از معاویه پول گرفت که برخی آیات قران را جور دیگری معنا کند و درباره این آیه گفته است که این آیه مربوط به ابن ملجم است و خیلی از شأن نزول آیات را تغییر دادند و برای جایگاه اصلی آیات مشابه سازی می کردند و معاویه به این افراد پول می داد.

رفیعی با بیان اینکه هیچ کسی نمی تواند تاریخ را انکار کند، افزود: اگر کسی بی طرف جهادهای امیرالمؤمنین(ع) را ببیند و جهاد بقیه افراد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنی وحدت کوتاه آمدن از اعتقادات نیست/ وحدت از نظر شرعی و عقلی واجب است

معنی وحدت کوتاه آمدن از اعتقادات نیست/ وحدت از نظر شرعی و عقلی واجب است