مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-21اجتماعي

سرما در پیش است/ دمای هوا به زیر صفر می رسد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در یزد گفت: سرما در پیش است و گلخانه داران و مرغداری ها نسبت به تامین ایمنی این اماکن با توجه به سرمای در پیش رو اقدام کنند.

- سیدعباس میرحسینی در گفت و گوی رسانه ای با خبرنگاران اظهار کرد: گلخانه داران نسبت به استحکام گلخانه ها و تنظیم دمای هوای آن اقدام و مرغداری ها هم سرویس های گرمایشی خود را فعال کنند.

به گفته وی دمای هوای استان از امروز تا شنبه با کاهش 6 تا هشت درجه ای روبرو خواهد شد و در مجموع هفته اینده هفته ای سرد در استان خواهد بود.

وی اظهار داشـت: از عصر امروز وزش باد نسبتا شدید نیز در استان بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان رخ می دهد و احتمال وزش گرد و خاک هم وجود دارد.

میرحسینی با بیان اینکه سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از نفوذ هوای سرد به استان خبر داد افزود: دمای هوا طی روزهای آینده در مناطق کوهستانی به زیر صفر می رسد و احتمال یخ زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.

وی به مرغداری های استان توصیه کرد با توجه به شرایط پیش رو تهویه، تنظیم دما و تامین سوخت سالن ها با توجه به کاهش دما، تهیه خوراک پر انرژی برای دام ها و جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل سالن ها را در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما در پیش است/ دمای هوا به زیر صفر می رسد

سرما در پیش است/ دمای هوا به زیر صفر می رسد