مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-21سياسي

معاونان جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شدند


مراسم تکریم معاونان سابق دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و معرفی سرپرستان جدید این معاونت ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، مراسم تقدیر از خدمات دکتر غلامرضا لطیفی، معاون سابق دانشجویی و دکتر وحید شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و معارفه دکتر مهدی واحدی، معاون جدید دانشجویی و دکتر معصومه اسماعیلی، معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

عبدالله معتمدی، سرپرست دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت و امام صادق(ع) و هفته وحدت گفت: این جلسه برای تقدیر از بزرگوارانی است که در دوره فعالیت خود، منشا خدماتی به دانشگاه بوده اند، لازم است تا سپاسگزاری خود را بیان کنیم و بگوییم که مدیون زحمات شما هستیم و تلاش ها، فداکاری و ایثاری که در دانشگاه انجام دادید از بین نخواهد رفت.

وی با تشکر از پذیرش مسئولیت معاونان جدید، اضافه کرد: وجه اشتراک مدیرانی که امروز از خدمات آنها قدردانی می شود و همچنین مدیرانی که داوطلب پذیرش مسئولیت شدند، مسئولیت پذیری است.

پس وظیفه خود می دانیم از آنها سپاسگزاری کنیم.

معتمدی با بیان اهمیت موضوع تربیتی در فعالیت های حوزه های دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه، اظهار کرد: فلسفه حیات در نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونان جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شدند

معاونان جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شدند