مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-21سياسي

پیشنهاد زاکانی برای تشکیل کارگروه مشترک بین شهرداری و پلیس پایتخت


شهرداری تهران در زمینه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و رسیدن به افق روشن نیاز به تعامل بین دستگاهی دارد.

- شهردار تهران گفت: شهرداری تهران در زمینه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و رسیدن به افق روشن نیاز به تعامل بین دستگاهی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه با سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ و معاونان او ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: ما در تهران رویکردی را انتخاب کردیم که نسبت به دوره گذشته مدیریت شهری تفاوت های بسیاری دارد.

او ادامه داد: در ادوار گذشته زحمات بسیاری برای شهر تهران کشیده شده است که بیشتر آن ها با نگاه کالبدی بود و کمتر نگاه نرم افزاری به شهر می شد که در نگاه ما، تهران صرفا شهری به عنوان کلانشهر نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری اگر بتوانیم اقدام های موثر و مفیدی انجام دهیم انقلاب را تثبیت کرده ایم.

شهردار تهران با اشاره به تفاوت و فاصله طبقاتی موجود در شهر افزود: ما با میراثی مواجه هستیم که در آن بی عدالتی نمایان است و شمال و جنوب شهر تفاوت های بسیاری دارد و این تفاوت ابعاد مختلفی دارد و دقت ما بر این بود که توجه خود را معطوف به تحولی هم سو با گام دوم انقلاب کنیم زیرا 42 سال زحمت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد زاکانی برای تشکیل کارگروه مشترک بین شهرداری و پلیس پایتخت

پیشنهاد زاکانی برای تشکیل کارگروه مشترک بین شهرداری و پلیس پایتخت