مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-21اجتماعي

ضرورت هم افزایی شهرداری و ناجا/نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت شهرداری


فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، گفت: اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت و آرامش هماهنگی و هم افزایی های لازم را ایجاد کند حتماً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد.

- ، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در دیدار با شهردار تهران، بیان کرد: امروز برای آشنایی و ایجاد وحدت، همدلی، رفاه و هم افزایی خدمت شهردار تهران آمده ایم.

با آغاز مدیریت جدید در شهرداری تهران باید یک ارتباط نزدیک و هم افزا میان شهرداری با نیروی انتظامی ایجاد شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از 100 موضوع باعث شده که نیروی انتظامی به صورت مرتب و روزانه با شهرداری در ارتباط باشد، افزود: نگاه نیروی انتظامی در دوره های پیشین و جدید باتوجه به روی کارآمدن مجموعه ولایی، انقلابی و جهادی وظیفه نیروی انتظامی را دوچندان می کند که در کنار مجموعه شهرداری تهران به ویژه آقای زاکانی باشد تا شهردار بتواند بدون هرگونه دغدغه ای مسئولیت های خطیر و مهمی که در شهرداری تهران است را به مرحله اجرا بگذارد و فعالیت ها را به خوبی انجام دهد.

سردار رحیمی با تأکید براینکه اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت، آرامش و آسایش هماهنگی و هم افزایی های لازم را ایجاد کند حتماً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد، بیان کرد: هم افزایی دستگاه قضا به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم افزایی شهرداری و ناجا/نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت شهرداری

ضرورت هم افزایی شهرداری و ناجا/نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت شهرداری