مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-21بين الملل

شاید تحریم های متعددی علیه لهستان وضع کنیم


وزیر امور اروپای فرانسه امروز از احتمال وضع تحریم های مالی پاریس علیه لهستان به دلیل اصرار ورشو بر تقدم قوانین این کشور بر مقررات اتحادیه اروپا خبر داد.

- به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کلمنت بون (Clement Beaune) وزیر امور اروپای فرانسه امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد که احتمال وضع تحریم های این کشور علیه لهستان وجود دارد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزیر امور اروپای فرانسه دلیل این اقدام پاریس علیه لهستان را اصرار ورشو بر تقدم قوانین این کشور بر مقررات اتحادیه اروپا عنوان کرد! کلمنت بون در این خصوص گفت: در مرحله نخست، باید گفتگوها با لهستان را ادامه داد؛ اما اگر گفتگوها فایده ای نداشته باشد؛ ممکن است تحریم های متعددی علیه این کشور شامل تحریم های مالی وضع شود.

از سوی دیگر، ماتئوش موراویتسکی نخست وزیر لهستان چندی پیش طی سخنانی در نشست مجمع عمومی پارلمان اروپا ضمن انتقاد از سخنان اورزلا فون درلاین رییس کمیسیون اروپا اعلام کرد: اظهارات تهدیدآمیز را رد می کنم.

به سیاستمداران اتحادیه اروپا اجازه نخواهم داد تا لهستان را تهدید کنند.

نباید از زبان تهدید علیه کشورها استفاده کرد.

لهستان برای آزادی اروپا جنگیده است؛ در سال 1920 از پاریس و برلین در مقابل حملات شوروی دفاع کرد؛ در سال 1939 با نازی های آلمان جنگید و در سال 1981 در مقابل سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید تحریم های متعددی علیه لهستان وضع کنیم

شاید تحریم های متعددی علیه لهستان وضع کنیم