مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-21پزشكي

تداوم وضعیت پایدار کرونا در اردبیل


تعداد بیماران بستری شده در استان اردبیل و بیماران جدید طی روزهای اخیر نسبتا ثابت بوده و به نظر می رسد وضعیت کرونای استان فعلا در حالت پایدار قرار دارد.

- بنا بر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی شبانه روز گذشته 27 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه 3 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باختند.

کاهش شمار بیماران بستری کرونا به 172 نفر طی همین مدت خوشبختانه 38 بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 172 نفر رسید که از این تعداد 45 بیمار بدحال در بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این ها، 122 بیمار نیز تحت نظر هستند.

تاکنون یک میلیون و 244 هزار و 994 دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار 808 هزار و 656 دُز مربوط به نوبت اول و 436 هزار و 338 دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

هم اکنون شهرستان های اردبیل، خلخال، پارس آباد، مشگین شهر و نمین در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان های کوثر، سرعین، بیله سوار، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت پایدار کرونا در اردبیل

تداوم وضعیت پایدار کرونا در اردبیل