مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-21اقتصادي

تجاوز به حریم شبکه ها و دستکاری تجهیزات برق دغدغه جدی در بردسکن


رییس اداره برق شهرستان بردسکن گفت: تجاوز به حریم شبکه های برق، دست کاری در تاسیسات و تجهیزات برق و صعود و فرود از تاسیسات و تجهیزات که بسیار شایع شده جزء دغدغه ها جدی در شهرستان است.

- جواد رجبی اول در گفت وگو با ایسنا شاخص های برق در سطح شهرستان را در حد بسیار مطلوب دانست و افزود: اکنون در دورترین نقاط شهرستان خدمات رسانی صورت می‎گیرد.

وی بیان کرد: به رغم اینکه محمدزورآب دورترین روستای بردسکن است اما خدمات رسانی انجام شده همچنین به روستاهای بخش انابد نیز با کیفیت ترین حالت خدمات ارائه می شود.

رییس اداره برق شهرستان بردسکن عنوان کرد: برابر استعلامی که گرفته شده تنها چهار روستای بدون برق در شهرستان بردسکن وجود داشته که تا کنون به دوغ آباد و چشمه سفید برق رسانی انجام شده و در روستای عشایری ریزآب و محمد جعفر نصب تیر انجام شده و طی 15 روز آینده برق رسانی می شوند.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده دیگر هیچ روستای بدون برقی در بردسکن نخواهیم داشت، مطرح کرد: خوشبختانه مشکلی در حوزه برق رسانی در شهرستان بردسکن نیست.

رجبی اول اظهار کرد: حتی به عشایری که امکان احداث شبکه برایشان نبوده و از سویی جابجایی زیادی داشتند حدود 137 سامانه خورشیدی تحویل داده می شود و تعدادی نیز تا کنون تحویل شده و این موجب شده در جذب سامانه های خورشیدی قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز به حریم شبکه ها و دستکاری تجهیزات برق دغدغه جدی در بردسکن

تجاوز به حریم شبکه ها و دستکاری تجهیزات برق دغدغه جدی در بردسکن