مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-21ورزشي

قول مساعد مسئولان کشوری برای حل مشکلات راه و درمان «بشرویه»


طی هفته جاری دیدارهای حضوری با مسئولان کشوری داشتیم که در بخش های مختلف درمان، تأمین اجتماعی و راه قول های مساعدی داده شده است.

- علی شفیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور دیداری داشتیم که مشکلات بخش امداد و نجات بررسی شد.

وی بیان داشت: در این دیدار برای سالن امدادی و پایگاه امداد و نجات قول کمک و همکاری داده شد، همچنین در بخش کمبود تجهیزات رایزنی شد و مقرر شد بری راه اندازی اردوگاه اسکان موقت نیز کارهای اداری آن انجام شود و قول داده شد که به گروه های فرهنگی جوانان کمک شود و برای زیرساخت های ورزشی با معاونان مربوطه وزارت رایزنی داشته باشند.

قول تأمین تجهیزات برای بیمارستان بشرویه فرماندار شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه دیداری با جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت داشته است، عنوان کرد: قول تأمین تمام تجهیزات مورد نیاز بیمارستان جدید بشرویه داده شد.

شفیعی افزود: همچنین یک سری تجهیزات برای بیمارستان قدیمی بشرویه در بخش دیالیز و زایمان مورد نیاز بود که قول تأمین داده شد.

وی تصریح کرد: در سفر وزیر بهداشت مقرر شده بود که یک دستگاه سی تی اسکن و یک آمبولانس داده شود که در دیدار با آقای جان بابایی قول داده شد هر چه سریع تر سی تی اسکن تأمین شود و از آنجایی که آمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد مسئولان کشوری برای حل مشکلات راه و درمان «بشرویه»

قول مساعد مسئولان کشوری برای حل مشکلات راه و درمان «بشرویه»