مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-21اقتصادي

برنامه مشترک وزارتخانه های راه و صنعت برای تأمین مصالح ساختمانی


وزیر راه و شهرسازی بر لزوم هماهنگی برای ایجاد شهرک های صنعتی، شهرهای لجستیک، شهرهای جدید و شهرک های مسکونی در مجاورت یکدیگر تأکید کرد.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در نشست مشترک با سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی، با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز عملیات احداث 2 میلیون واحد مسکونی در سال جاری، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موجود، اکنون کمبودی از منظر مصالح ساختمانی در کشور وجود ندارد و باید برای تأمین مصالح در زمان مناسب، برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

وزیر راه و شهرسازی، فولاد و سیمان را از جمله مهم ترین مصالح مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی برشمرد و گفت: باید برنامه مشترکی برای تأمین به موقع و به صرفه این مصالح تدوین شود.

قاسمی در ادامه این نشست، به موضوع آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: احداث بخشی از 4 میلیون واحد مسکونی باید در شهرها و شهرک های جدید انجام شود، اما این موضوع نیازمند ایجاد اشتغال در این مناطق است.

وی ادامه داد: هماهنگی برای ایجاد شهرک های صنعتی، شهرهای لجستیک، شهرهای جدید و شهرک های مسکونی در مجاورت یکدیگر می تواند باعث شود که واحدهای مسکونی ایجاد شده قابلیت سکونت داشته باشند و طرح های انتقال جمعیت با موفقیت اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مشترک وزارتخانه های راه و صنعت برای تأمین مصالح ساختمانی

برنامه مشترک وزارتخانه های راه و صنعت برای تأمین مصالح ساختمانی