مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-21سياسي

محصول ایران قوی به زیر کشیدن پرچم آمریکا توسط مستضعفان است


هر اتفاقی که در دنیا می افتد ایران قوی دیده می شود و امروز که مستضعفان پرچم آمریکا را به زیر می کشند، محصول ایران قوی است.

- ، سردار ابوالفضل شکارچی در جلسه هم اندیشی با جمعی اصحاب رسانه استان فارس که با موضوع بررسی نقش رسانه در مواجه با تهدیدات امنیتی و نظامی و چگونگی تبدیل تهدید به فرصت برگزار شد، به تشریح برخی از تهدیدهای راهبردی، جایگاه و نقش رسانه و شرایط کنونی اشاره کرد.

او با بیان اینکه طی چهار دهه پس از انقلاب، تهدیدهای زیادی متوجه کشور شده است، از دسته بندی 197 تهدید خبر داد و گفت: این تهدیدها در میدان عمل آسیب هایی را هم برای ما ایجاد کرده که هشت سال جنگ تحمیلی از جمله آنهاست در این جنگ بیش از30 کشور جهان رو به روی ما قرار گرفت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه حتی برای میانگین یک روز در این 43 سال پس از انقلاب، بدون تهدید نگذرانده ایم، عنوان کرد: از همان ابتدا دشمن بسیج شد تا تهدید علیه کشور پیاده کند.

سردار شکارچی یادآور شد: برای مقابله با این تهدید بیش از 220 هزار نفر شهید و بیش از 400 هزار نفر که برخی نمی توانند به درستی نفس بکشند جانباز و هزاران زن بی سرپرست و هزاران کودک یتیم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول ایران قوی به زیر کشیدن پرچم آمریکا توسط مستضعفان است

محصول ایران قوی به زیر کشیدن پرچم آمریکا توسط مستضعفان است