مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-21پزشكي

200 بیمارستان ناتمام در کشور وجود دارد/ تزریق 75 میلیون دُز واکسن کرونا در ایران


200 بیمارستان ناتمام در کشور وجود دارد و تمام تلاش ما این است که خانه های بهداشت را تکمیل و مجهز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، بهرام عین اللهی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان 272 تختخوابی امام حسین(ع) در تربت حیدریه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع را داغدار کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود : از حدود 76 میلیون نفر از جمعیت کشور باید تزریق دُز دوم به 54 میلیون نفر برسد تا 80 درصد از جمعیت واکسینه شوند و چنین توفیقی تنها با حمایت مردم ممکن است.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان در کشورها وجود خواهد داشت، افزود: ما باید عادت کنیم که با این ویروس زندگی کنیم؛ واکسیناسیون راه پیشگیری از بیماری است اما کرونا را به طور کامل از بین نمی برد و تنها دفاع بدن را تقویت می کند.

عین اللهی ادامه داد: 60 میلیون جمعیت بالای 18 سال داریم که به هر نفر باید 2 دُز واکسن تزریق شود پس به 120 میلیون واکسن نیاز داریم که میزان واکسیناسیون کرونا اکنون به 75 میلیون دُز رسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از 8 میلیون و 400 هزار دُز واکسن در کشور تزریق شده است، گفت: این آمار به اندازه جمعیت مردم امارات است و چنین توفیقی تنها با حمایت مردم ممکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 بیمارستان ناتمام در کشور وجود دارد/ تزریق 75 میلیون دُز واکسن کرونا در ایران

200 بیمارستان ناتمام در کشور وجود دارد/ تزریق 75 میلیون دُز واکسن کرونا در ایران