مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-21پزشكي

روند افزایشی بیماران کرونایی در مازندران


مدتی مازندران سیر نزولی بیماران کرونایی را در پیش گرفته بود اما اکنون با بی تفاوتی عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره این استان شاهد افزایش روند بیماران مبتلا به کووید 19 است به طوری که هم اکنون 424بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند.

- ایسنا/مازندران مدتی مازندران سیر نزولی بیماران کرونایی را در پیش گرفته بود اما اکنون با بی تفاوتی عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره این استان شاهد افزایش روند بیماران مبتلا به کووید 19 است به طوری که هم اکنون 424بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 87 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 61 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 330 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 69 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی بیماران کرونایی در مازندران

روند افزایشی بیماران کرونایی در مازندران